Luftetur i bushen!

Fra tirsdag til lørdag fikk jeg være med på en besøksrunde til Tambaga og Bafoulabé sammen med den nye direktøren vår, Roar Flacké og en kollega, Gjermund Lygre. Det var en flott tur!

Ikke bare var det flott å oppleve et Mali i alle sjatteringer av grønt etter en god regntid. Det var også godt å møte og ha samtaler med ledere i kirkene våre både i området rundt Tambaga og Bafoulabé. Jeg kjenner at det er her i møte med kirka og de utfordringene den står oppi at det nykker i hjerterøttene mine. Og på tross av frustrasjoner og uenigheter, så vil vi jo samme veien. Hensikten med turen var både for direktøren å møte lederne på de forskjellige stedene og også å begynne samtaler rundt strategi og ledertrening og å klargjøre rollene våre. Hvor er vi, hvor vil vi og hvordan kommer vi dit? Jeg var ganske sliten da jeg kom hjem på lørdag, men samtidig med en god følelse av at det er så utrolig viktig det arbeidet vi står oppi, som jeg får lov til å stå i. 



Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Det Erna ikke fikk se

Agenda 1 river murer ned

Gamle åpne sår