Jeg - en TV stjerne!


Helt siden TV2 laget serien "Et himla liv" om mine kolleger i Mali, hvor jeg ble avspist med bare et lite minutt på slutten av serien, har jeg drømt om å få mitt eget program. Tenk å komme på TV og få fortalt alle hvor bra det er å være misjonær og hvor viktig Normisjons arbeid i Mali er!

Vel, ofte i drømmen er det også blandet inn en nasjonal krise eller en kjekk redningsmann som gjør historien enda mer gripende og rørende. MEN det kan jo være godt av og til å komme på TV uten å ha vist eksepsjonelt heltemot, gjort store dåder også.

Og tenk nå har jeg fått muligheten. Rett før jeg vendte nesen nedover mot Mali igjen, fikk jeg spørsmål om jeg kunne tenke meg å være med på Visjon Norge i et program om misjon.
Vel, man kan jo bare ikke si nei til sånt.

Så her ligger linken (Jeg har ikke og tar ikke noe ansvar for sangene som blir spilt innimellom):

Studio Direkte med Therese Glendrange

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Det Erna ikke fikk se

Agenda 1 river murer ned

Gamle åpne sår